• Φροντιστήρια Μαθηματική Επιλογή
    Φροντιστήρια Μαθηματική Επιλογή
  • Νέο Κτήριο
    Νέο Κτήριο
  • Στεγαζόμαστε σε ιδιόκτητα Κτήρια
    Στεγαζόμαστε σε ιδιόκτητα Κτήρια
  • Κτήριο 1
    Κτήριο 1

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 1
    Κτήριο 1

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Ο χώρος μας
    Ο χώρος μας

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 2
    Κτήριο 2

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 2
    Κτήριο 2

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 2
    Κτήριο 2

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 2
    Κτήριο 2

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 2
    Κτήριο 2

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  • Κτήριο 2
    Κτήριο 2

    Φιλικό και Ευχάριστο Περιβάλλον - Σύγχρονες Αίθουσες Διδασκαλίας

  ΆΡΘΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Pr 073 - TRI - 17 11 10 - 043 Βάσεις Σχολών - Μηχανογραφικό - Υπολογισμός Μορίων 2013-2014

 

  Βάσεις Ημερήσια Γενικά Λύκεια ΕΠΑΛ Ομάδα Β 90

 

  Βάσεις Ημερήσια Γενικά Λύκεια ΕΠΑΛ Ομάδα Β 10

 

  Βάσεις ΕΠΑΛ Ομάδα Α Ημερήσια

 

  Βάσεις εισαγωγής Εσπερινά Γενικά Λύκεια ΕΠΑΛ Ομάδα Β 90

 

  Βάσεις ΕΠΑΛ Ομάδα Α Εσπερινα

 

  Σύγκριση βάσεων Γενικών Λυκείων 2012 με 2013

 

  Σύγκριση βάσεων ΕΠΑΛ 2012 με 2013

 

 Μηχανογραφικό 2014

 

Αν δεν μπορείτε να δείτε τα αρχεία,
κάντε κλίκ ΕΔΩ για να κατεβάσετε την τελευταία έκδοση του ACROBAT READER

Υπολογισμός Μορίων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τρόπος Υπολογισμού Μορίων

 


Υπολογισμός Γενικού Βαθμού Πρόσβασης

(Πανελλήνιες εξετάσεις)

Για τον υπολογισμό αυτών των βαθμών χρειάζεται να γίνουν μία σειρά από ενέργειες. Για την ακρίβεια χρειάζεται να υπολογιστούν:

Α. Ο προφορικός βαθμός (ΠΒ)

Προκύπτει από το μέσο όρο των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων σε κάθε μάθημα. Ο προφορικός βαθμός προσαρμόζεται στο γραπτό βαθμό (αυξάνεται ή μειώνεται) ώστε να διαφέρει το πολύ κατά δύο μονάδες από το βαθμό του γραπτού.

Β. Ο γραπτός βαθμός (ΓΒ)

Είναι ο βαθμός που λαμβάνει ο υποψήφιος σε κάθε μάθημα που εξετάζεται στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Γ. Ο βαθμός πρόσβασης (ΒΠ)

Προκύπτει από το άθροισμα των παρακάτω βαθμών:

  • του προφορικού βαθμού πολλαπλασιαζόμενου με το συντελεστή 0.3

  • του γραπτού βαθμού πολλαπλασιαζόμενου με το συντελεστή 0.7

{Δηλαδή: ΒΠ = ( ΠΒ x 0.3 ) + ( ΓΒ x 0.7 ) }

Γενικός Βαθμός Πρόσβασης (ΓΒΠ)

Προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών πρόσβασης (ΒΠ) όλων των μαθημάτων που εξετάστηκαν με πανελλήνιες εξετάσεις.

Δηλαδή προκύπτει από το άθροισμα των βαθμών πρόσβασης όλων των μαθημάτων που εξετάστηκαν πανελλαδικά, διαιρούμενα με το πλήθος αυτών των μαθημάτων.

Παράδειγμα.

Έστω μαθητής ο οποίος σε κάποιο μάθημα έχει προφορικούς βαθμούς στα δύο τετράμηνα 18 και 19 αντίστοιχα, και στις πανελλήνιες εξετάσεις το γραπτό του βαθμολογείται με 14,5

Τότε:

Ο μέσος όρος των προφορικών είναι: (18+19):2=18,5

Επειδή ο βαθμός του γραπτού είναι 14,5 προσαρμόζεται ο προφορικός ώστε να διαφέρει το πολύ δύο μονάδες από το γραπτό.
Δηλαδή μειώνεται και προσαρμόζεται στο: 14,5 + 2 = 16,5

Δηλαδή ο μαθητής έχει:

Προφορικό βαθμό: 16,5
Γραπτό βαθμό:14,5

Βαθμό πρόσβασης: (16,5 x 0.3)+(14,5 x 0,7) = (4,95)+(10,15) = 15,1

Η διαδικασία επαναλαμβάνεται ώστε να προκύψει ο βαθμός πρόσβασης για κάθε μάθημα που εξετάστηκε σε πανελλαδικό επίπεδο.
Για να υπολογίσουμε το Γενικό Βαθμός Πρόσβασης βρίσκουμε το μέσο όρο των βαθμών πρόσβασης όλων των μαθημάτων που υπολογίσαμε προηγουμένως.

  

Τρόπος Υπολογισμού Μορίων Εισαγωγής Στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Για κάθε επιστημονικό πεδίο, που επιλέγει ο υποψήφιος, έχει ένα σύνολο μορίων που λαμβάνεται υπόψη για την εισαγωγή του στα τμήματα του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου. Ο υπολογισμός των μορίων γίνεται ως ακολούθως:

Αρχικά πολλαπλασιάζονται ο γενικός βαθμός πρόσβασης και οι βαθμοί των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας με τους αντίστοιχους συντελεστές.

Στη συνέχεια αθροίζονται τα τρία γινόμενα και το άθροισμά αυτό πολλαπλασιάζεται με το εκατό (100). Δηλαδή, το σύνολο μορίων δίδεται από τη σχέση:

[(γεν. βαθμός πρόσβασης x 8) + (βαθμός πρόσβασης α΄ μαθήματος αυξημένης βαρύτητας x 1,3) + (βαθμός β΄ μαθήματος αυξημένης βαρύτητας x 0,7)] x 100.

Στην περίπτωση που ο υποψήφιος προέρχεται από διαφορετική κατεύθυνση από αυτή στην οποία ανήκουν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου, τότε οι βαθμοί των μαθημάτων που τα αντικαθιστούν πολλαπλασιάζονται με τους αντίστοιχους συντελεστές τους.

Για τα τμήματα και τις σχολές που απαιτείται ειδικό μάθημα, το σύνολο μορίων δίδεται από τη σχέση:

[(γεν. βαθμός πρόσβασης x 8) + (βαθμός πρόσβασης α΄ μαθήματος αυξημένης βαρύτητας x 1,3) + (βαθμός β΄ μαθήματος αυξημένης βαρύτητας x 0,7) + (βαθμός ειδικού μαθήματος x 1 ή 2 κατά περίπτωση)] x 100

Για την καλύτερη κατανόηση παραθέτουμε το εξής υποθετικό παράδειγμα:

Υποθέτουμε ότι υποψήφιος από θεωρητική κατεύθυνση επιλέγει το 1ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο, έχει δε γενικό βαθμό πρόσβασης 17,6 και βαθμό πρόσβασης 18 στα Αρχαία Κατεύθυνσης, 19 στην Ιστορία κατεύθυνσης, 16 στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας, 14 στη Φυσική Γενικής Παιδείας, 17 στη Βιολογία Γενικής Παιδείας και στα Αγγλικά 12. Ο υποψήφιος αυτός θα έχει:

  Στο ΠΡΩΤΟ επιστημονικό πεδίο:

 για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα, σύνολο μορίων=(17,6 x 8)+(18 x 1,3) + (19 x 0,7)=177,5 x 100=17750

για το τμήμα Αγγλικής φιλολογίας, σύνολο μορίων =(17,6 x 8)+(18 x1,3)+(19 x 0,7) + (12 x 2) =201,5 x 100=20150

για τα τμήματα Μ.Μ.Ε., σύνολο μορίων =(17,6 x 8)+(18 x 1,3)+(19 x 0,7) + (12 x 1) =189,5 x 100=18950

  Στο ΤΕΤΑΡΤΟ επιστημονικό πεδίο:

για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα, σύνολο μορίων=(17,6 x 8)+(16x0,9)+(15,5 x 0,4)=161,4 x 10=16140

 

Νέο Λύκειο

new-clipart

Διατροφή και Εξετάσεις

Διατροφή

Στρατιωτικές Σχολές

elessons

Βάσεις - Υπολογισμός Μορίων

Βάσεις

Εκπ. Σύστημα

FAQ

ΟΕΦΕ 2015

2015-afissa

Οδηγίες Πανελλαδικών 2015

cad32792fc670656c8c85b4e60bc84a9

Μετεγγραφές 2014-2015

mixanografiko

Διαδικτυακά Μαθήματα

elessons

Σχολικά Βιβλία

FAQ

Θέματα ΟΕΦΕ 2003 - 2014

oefe

Θέματα Εξετάσεων

rickvanderzwet mortarboard

Επισκέπτες

066575

On line

Έχουμε έναν επισκέπτη συνδεδεμένο

ΝΕA

new-clipart Τράπεζα Θεμάτων Β΄Λυκείου

new-clipart ΝΕΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2016

Tα εξεταζόμενα μαθήματα ανά πεδίο:

 

- 1ο επιστημονικό πεδίο (ανθρωπιστικές σπουδές, νομικές): Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Ιστορία, Λατινικά.

 

- 2ο επιστημονικό πεδίο (θετικές και τεχνολογικές επιστήμες): Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία ή Πληροφορική.

 

- 3ο επιστημονικό πεδίο (επιστήμες υγείας): Νεοελληνική Γλώσσα, Φυσική, Χημεία, Βιολογία.

 

- 4ο επιστημονικό πεδίο (επιστήμες οικονομίας, κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες): Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Αρχές Οικονομικής Επιστήμης, Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

 

- 5ο επιστημονικό πεδίο (παιδαγωγικών επιστημών): Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Ιστορία, Αρχές Φυσικών Επιστημών.


 

Βάσεις 2014


Καθορισμός εξεταστέας − διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014−2015.

N

E

A